Tuesday, March 23, 2010

Bonding Moment With Opah Contest

Salam kawan2..kali ni aku nak join contest ni lak.Contest sblm ni bukan rezeki aku kot..So x pe la..yg penting hati happy dapat join contest2 yg d anjurkn..Kalau kwn2 nk join, meh la..Kite bg chance kt opah2 expose dr..hehehe..Contest nie anjuran Pn. Apash..Kalau kwn2 berminat, meh la klik kt sini..

Ni la gmbar yg dipertaruhkan utk contest nie..

Nama anak : Darwisha Balqis Binti Norhisham
D.O.B anak : 02 January 2009
Nama Ibu : Norzita Binti Zahat
Nama Opah/ Atuk : Asiah
Umur ketika gambar diambil : 8 Bulan lebih.
Gambar ni mase raye thun lepas..Yg sebenornyer, Darwisha nie memang tak berape nk ngan mak mertua aku nie..
Tak tahu la naper..ngan atuknyer ok jer..bile time opah ambik jer, terus nangis..
Tengok la darwisha tu..muke cam nak nangis..sian mak mertua aku..hehehe..
Sabar ye mak..nanti ok la tu..Darwisha nie cucu yg ke4 belah husband aku..n yg per1 belah aku..manja betul darwisha ni..
Ok..d harap saya memenuhi syarat contest ni ye Pn. Apash..


No comments:

Post a Comment